مشروح اخبار


» در دیدار با امام جمعه یاسوج عنوان شد: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج هدر می رود



ظهر امروز مدیران عامل و جمعی از معاونان شرکت های آب و فاضلاب وتوزیع نیروی برق استان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق با امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در این دیدار با اشاره به اینکه اهمیت کار و وظائف شرکت های خدمات رسان اظهار کرد: از زمان وقوع انقلاب تا کنون خدمات رسانی به شهرها و روستاها جهش قابل قبولی پیدا کرده است.وی به کیفیت بالای آب در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مدون و کلان از هدر رفت آب چه در بخش شرب و چه کشاورزی و صنعت جلوگیری کرد.
وی بر ترویج فرهنگ صرفه جویی و اشاعه مصرف بهینه آب و برق در میان مردم نیز تاکید کرد و گفت: باید مردم با واقعیت موجود در زمینه تولید آب و برق آشنا شوند تا در زمینه مصرف بهینه همراهی کنند.
در ادامه فیض اله پاسره اظهار کرد:در دولت های یازدهم و دوازدهم در این استان تاکنون بیش از 1103 کیلومتر شبکه توزیع آب، 50 هزار مترمکعب مخزن در قالب ۱۶۵ مخزن ، ۲۷ حلقه چاه آب آشامیدنی و ۳۴۰ ایستگاه پمپاژ نیز راه اندازی شده است.وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد آب مصرفی در استان کهگیلویه و بویراحمد به فاضلاب تبدیل شده می شود، خاطرنشان کرد:از ۱۶ شهر این استان، پنج شهر دارای شبکه فاضلاب هستند و البته در سایر شهرها نیز پروژه های فاضلاب در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث تامین آب شهر یاسوج بدلیل وضعیت خاص جغرافیایی آن مشکلاتی وجود دارد.پاسره با اظهار تاسف از اینکه ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج به هدر می رود، یادآور شد: در این شهر ، ۲ برابر سرانه مصرف تولید آب آشامیدنی داریم.وی افزود: در ایام کرونا نیز شاهد افزایش ۲۷ درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم که مشکلاتی وجود داشت اما قطع آب اصلا نداشتیم.

در دیدار  با امام جمعه یاسوج عنوان شد: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج هدر می رود

 

در دیدار  با امام جمعه یاسوج عنوان شد: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج هدر می رود

 

در دیدار  با امام جمعه یاسوج عنوان شد: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج هدر می رود

 

در دیدار  با امام جمعه یاسوج عنوان شد: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج هدر می رود

 



تاریخ انتشار : 7 تیر 1399, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: مردم هنگام خانه تکانی‌ها به مصرف بهینه آب توجه کنند
  • 298 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد آب آشامیدني است
  • 87درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد دارای آب آشامیدنی سالم هستند.
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: 118 روستا با تانکر آبرسانی می شود
  • 30درصد آب کهگیلویه و بویراحمد در شبکه آبرسانی هدر می‌رود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود